port dickson

18-06-09

td first day aku keje kat keni rojes...dsbb kan ramai staf baru n mnger pn baru...ramai xtau aku senior kat outlet tue...mule nye camtue la...smpai la mnger lme wktu aku keje dulu dtg..sir mox(die nie sbaye aku je pdhal...tp bdn ngalahkan gsjsh..jd ramai xtau umo sbna dier)..bole plak die g bg pay slip aku yg da setaun ley dorg simpan dpn2 sume staf...tros kntoi..aku da xdpt nak mnyamar lg da...

2 je la aku nak cite psl keje...sbnanye aku nak kongsi kembare akuy ngan kwn2 aku g pD smlm...kol 12 mlm
sapik amek aku kat umah...12 stgh la bru mule jln...aku,aza,azam,b0,sapik n sabot(bkn nme sbna)...byg kan cmne ktorg brhimpit dlm kete slme lbey kurang sejam stgh..fuhh..sadin owh..di sbb aku baru balik dr pD mggu lpas(ikot camping sekola 19), n grak nye plak mlm...dorang dgn konfidennye mgharap kn aku mnunjokkan jalan...aku pn sbnanye bkn igt sgt...aku men tunjok je la...nseb sampai tau..kitorg g mkn dlu...

asal nye aku nak ajak dorang pacak kemah kat pantai sri purnama..skali kat dpan tue de rodblok...kitorg oth la balek masok kat dataran kemang...giler glap kat ctue..tgh2 kitorg nak carik tapak...kitorg tnampak de kelibat tgh mndi kat laot...azam dgn sengalnye g hi-beam kat kelibat tue...kitorg dgn serentak nye ketok pale azam...dier bley bntai bwat keras lg tue..agak nye kelibat tue igt kitorg polis...die g pggl kwn2 dier...sume tgh mndi mnde gak...punyer la kitorg cuak bile tgk dekat sepuloh org gak mmb yg dier seru(tringat aku cite pendekar bujang lapok waktu ramli btape kat kwsn kubo tue)...azam still lg bwat sengal...stay..kitorg da mmg cuak giler da...rse cam nak turon dr kete lari pkai kaki je...aku xtau ar pe yg rasok azam...bile klibat2 tue da smpai kat dpan kete kitorg bru azam nak reverse kete n cabooot...

dlm kol 2 lbey kurg...kitorg da spakat nak pacak kemah btol2 dekat ngan dataran kat bhgian org nek kude padi tue...wktu nak nek kn kemah...aku tgok je dorg...mls ar nk tolonh...alasan aku kate nak jge barang dorg...takot kne bwk lari oleh anjeng...dorg caye kot sbb dorg bia jek...da siap kemah n latak brg kat dalam...aku blagak cam bos lg...haha...aku soh dorg g carik kayu api...jaat giler aku nie..tp dorg pndai gak...aku yg kne nek kan api plak...nseb bek mlm tue sjok...angen kuat...tp aku rase muke aku itam kot kne arang dr api tue..

dlm kol 4 lbey...aku ngan azam r bajet nak tido da...skali ntah nape...byk plak nyamok...aku da mati akal da...yg azam plak cam da tido mati..aku kuar ar...bajet nak carik tpt angen kuat...ceh...xjd da skali sbb aku tgk c capik ngan len2 tgh layan rekod lagu yg dorg rosakkn....mcm2 ah dorg nyanyi...smpai ke suboh tau..biseng plak tue smpai azam sound2 da...da la die kne drive balek nnt...

bile ktorg nmpak je matehari da naek sket...tros kitorg blari ke pntai....giler bez...ombak kuat...huhu...rse cam knak2 tau...sapik sorg je xmndi...jge barang r konon...dlm kol 7 lbey kot...aku nek da...aku xlarat...pneng2...sbb xcukp tido agk nye...sapik plak da koin dorg mndi....bapi mnit lpas tue dorg nek...aku igt dorg da xnak mndi da...rupe2 nye nak kmas kemah...sbb kitorg pacak kemah secare haram...hihi...

abes kemas je dorg turon balek ke pntai....dorg g tanam azam....smart owh dorg design bdn azam pkai paser...bntok ikan duyong...tp aku xjoin...aku nak amek gmba je...lgpun aku da kering...mls plak nak basah balek...lpas tanam azam n azam kuar dari ctue...dorg tanam aza plak..dorg bwat bntuk pompan bunting...mmg lucah dorg buat...detail giler babi...smpai yg kat celah kngkang tue pn dorg buat...


pnat mndi...dlm kol 8 kot sume nek...siap2 mndi pe sume...tibe la mse plak tuk bgamba knang knangan...agak byk gak amek gmba nye...kat sapik nye fon je da seratus lbey gmba...blom cmpo sume lg tue...byk siooot...mcm2 pos kitorg buat...smpai sume fon kitorg abes bat3...haha

No comments:

Post a Comment