nak cari kayu,nak cari kayu,nak cari kayu....

15-06-09

aku da mkn ssak napas dok umah...da la duet xde...last2 aku ckal kn gak ati aku...g subang mnx keje kat keni rojes...tpt keje lme aku dulu...byk gak ar halangan..

halangan 1: moto xde...g la pnjam kt bO nseb dier da bgn tido..
halangan 2:minyak moto xde...nseb aku singgah umah amek elmet...pow mak aku 5 ringgit..ahakz
halangan 3:parkir moto pn pnoh...bapak arh..
halangan 4:aku da nak balek da sbb manager outlet suh aku datg balek lg 3 jam..(haih..saba je la)
halangan 5:lapar plak...g mkn mcD..
halangan 6:boring lg...g bli komik detektif conan

dalam kol 4 gitue..bru dapat jmper mnger...tp mmg saket ati giler babi la..pnyer lme giler aku kne tunggu...skali dier suh aku isi borang je dulu....bek suh dari td je...xde la aku g mkn mcD..beli komik..tunggu 3 jam...cis..isi borang xsmpai 5 minit kot...bodo la...aku saba jek...

klo dapat keje tue...mgkin kamis 25 aribln aku start keje

No comments:

Post a Comment