borink sioooot

02-07-2009

da dekat 3 minggu aku keje kat keni...aku da start rase cam nak buat palat (bkn palai...nmpak due beze tue..)
tiap2 ari aku kne keje lebey...manager soh aku extend hour la...bwat oT la....cam buruh awam plak aku rase...

smalam azam suh aku aply job kat s.u.k....die kate de kekosongan...aku mmg try la....sbb aku da minat giler nie nak keje dalam bidang civil...biar la walau aku de sijil kemahiran tahap 2 jek....yg pentinh aku nak keje cepat...nak kumpol duet bli aset dunie....nnt snang cket nak kawen...da de umah atas tanah...

xtau la sampai biler aku nak kene keje kat keni tue....xnak aku jd cam manager aku....da jd ret, manager pon mlm bawak teksi lagi...giler xde life aku nnt...

raye nnt abg aku plak nak kawen....dsbbkn duer anak first...[arent aku byk la tabor duet kat dier...tuk pngetahuan...abg aku nie mmg anak manje dorang...aku nie cam penyeri keluarge jek camtue...sbb tue aku kne berusehe tuk dapat kan idop yg berjaye...supaye aku plak boley jd anak mnje...ahh...pasal abg aku nak kawen td...bilek aku da dijadikan bilek pengantin...giler aku kene tido atas lantai mulai sekarang...aku agak jeles gak ar ngan abg aku nie...da la anak mnje parent aku...dapat lak bakal bini orang pangkat besa..sedap ar dier nnt...aku doa kan camtue la...xbez ar plak klo da kawen nnt pn dier dok mntak ehsan mak ayah aku lg kan...

sbnanyer aku plan taun nie aku nak beraye kat sabah...umah famili angkat aku kat sane...tp nmpak gaye cam xjd plak...ye la kan...abg aku nak kawennn....kitorang nie due beradek jek...aku kne la tolong...x banyak siket pn jd la kan...skurang2 nye tuk aku timbe pngalaman supaye aku x klam kabot waktu knduri kawen aku plak nnt....(eeemmm...doa2 kan la...)calon da ade...cume jodoh la xtau de ke xde...die pn mmg tunggu aku berjaye dlu...aku harap2 sgt aku bole sayang dier smpai biler2...n dier pn camtue gak...

ntah nper pale aku mlm nie ntah...mlalot2 citer aku...arap2 oaham ala ek???hehe

No comments:

Post a Comment