wTF

28-07-08

babi tol la manager aku tue...aku da keje keni nak dkat 3 taun kot....die boley plak bntai bwat aku cam staf baru...da la asek igt nak balek cepat jer...pastu sok nye saon aku sbb xbwat cleaning btol2...bg mse sejam mne cukop nak bwat cleaning kat satu section...aku sorang kot bwat keje...tiap2 ari aku rase nak amek mC...ntah nape aku asek rase ksian sgt kat keni rojes tue...bkn kdai aku pown...cacat tol la...

mne2 section yg aku jge msti dier nak bwat kaco...smpai pnah skali tue...aku tgh setel guest pnyer komplen...boley dier bantai mncelah...tros guest tue mngamok...yg dier bwat rileks jek...pastu salahkn aku..rase nak tumbok je tulang belikat dier...

ya Allah...cpat2 la bg aku keje len...aku xsanggop da nak bsaba ngan minah nie....

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete